Welcome in my magical world

Nature Inspired craft, handmade with material ​​eco-friendly choose or gathered from sacred sites or forests full of magical or healing energy . Each element is handcrafted according to specific matches,according to its sacred , magic or healing role and offering everyone a high quality product.I use recycled and organics materials for all my creations and I put a lot of care and love in each of them . In my work, you'll find my soul May my work bring you blessings May my Joy bring you happiness May my Love awake the divine inside yourself Pagan Odana shipp worldwide. I Donate 10% of my profit to charity for the planet, animals and children

Enjoy your visit :)
LoRaNce

Friday 24 June 2011

Yabydoll ...

 Je vous présente ma petite Yabydoll : petite poupée à porter en pendentif ou a suspendre là où vous le désirez ... elle est toute douce et elle est une petite compagne adorable :)
Cela me manquais ces derniers de ne pas confectionner mes petites Déesse en bois , ils peuvait et comme je travaille à l exterieur pour les pendentifs en bois, et bien ce n ' était juste pas possible. Alors m est venu cette envie de les faire en tissu ...

Cette petite Yabydoll est confectionnée en laine polaire et j'ai brodé une Triple Lune sur sa poitrine :)








Vendue :)

4 comments:

  1. elle est tou simplement adorable !!! Quelle belle idée !Des bisousssssssssssssssssssssssssss
    Pascale

    ReplyDelete
  2. aah je craque depuis tout à l'heure sur cette petite poupée-Déesse, trop mignone!

    ReplyDelete
  3. Bonjour Lyäna !
    ravie qu'elle te plaise !
    belle journée ma douce

    ReplyDelete
  4. Merci ma Pascale !! bisoussssssssssss

    ReplyDelete